LÖRDAG

jag vet attjag borde ta vara på tiden att plugga innan vi ska iväg och se Lars Winnerbäck, men jag känner att jag måste skriva av mig lite mitt i allt. Hela dagen har jag haft ångest och panik över att ingen velat köpa våra biljetter, och att jag inte kommer ha tid att få klart mitt skolarbete. Men nu när jag kom igång med uppgiften mer, och faktiskt inte har väldigt mycket kvar att göra, och lite Lars låtar på hög volym så känns allt mycket mycket mycket bättre! Han är ju faktiskt bra, riktigt bra. (inte för att jag tvivlat men) Jag har fått lite mer lust att komma iväg dit nu... förstår inte vad som hänt med mig, ofta jag inte skulle vilja gå på en konnsert liksom?! men nu som sagt så vill jag igen, mer än innan iaf. dock hade inte sittplats vart fel alls.
jag kanske är på väg tillbaka.
en låga av hopp tänts! :)

för övrigt så har jag kommit på att de äldre människorna har värsta pakten när de åker buss!
den går väl ungeför ut på att vara hur trevliga som helst mot varan, hjälpa varandra med att sätta sig, ställa rullatorerna på rätt plats, och se till så att matkassarna och dem där kärrorna som alla har inte rullar iväg. Det är ganska sött faktiskt. idag var hela bussen full av gamla tanter, lite griniga var dem dock mot yngre folk.
men dem är söta iallaf!

katrimyramatildamelander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0