lördag "morgon"

vi sjöng för pappa denna morgon istället för i morn, jag vet inte varför faktiskt. iallafall så blev han hur jävla glad som helst för vå present! en ipood nano video, black 8gb alla som känner honom eller bott med honom hela sitt liv vet att allt som har med mac att göra facinerar honom till tusen. så ja, vi tyckte han skulle få en fin liten ipood att leka med! lyckat val måste jag säga :)

dock har jag gått och blivit sjuk igen, så det blev ingen träning med småbarnen denna morgon.
nu ska det städas lite, duschas försöka få ordning på mitt jävla hår :)

peace out, som sades ur min mun hela tiden för ett antal år sedan

katrimyramatildamelander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0