lördag fortfarande

allt är bra och så men jag skulle inte ha något emot att få tillbaka min egen röst, som jag inte haft på över en månad. min hals är helt skum och jag har torrhostat över en månad. känns som mina stämband håller på att gå sönder eller uttorkade, (kan det hända?) iallafall är det känsla. nu är ju mina föräldrar hemma och kan tvinga iväg mig till läkarn. vilket dem också håller på att göra


NU är jag klar med psykologin, trode att det skulle ta betydligt längre tid! ;O åå vad skönt!!
pappa som fortf är uppe ska bara läsa igenom det först. hoppas han inte har alltför mycket att klaga på :)

i morgon blir det till å vakna till liv och möta bror min. vi ska äta lunch och sen ska vi ta oss till matchen IFK - Trelleborg för att se om IFK kammar hem guldet, hade ju inte vart alltför tråkigt :)

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0