i morgon är det fredag

just nu är jag jättetrött och vill bara sova, vet dock att så fort jag reser mig och borstar tänderna kommer jag piggna till och inte kunna sova på hela natten. hela dagen har känts skum, känt mig helt bortdomnad becövad och snurrig, levt i en dröm ungefär. känns det som. fast när vi gick från skolan blev det lite bättre. staden med malin och rickard en stund, trevligt. köppte mig en väska, var på tiden, hoppas jag trivs med den också. sen åkte jag till min bror som har ny lägenhet nu, mycket fin, hade verkligen inte haft något emot att bo där! jag ligger och skriver detta som i trans, vet inte exakt vad jag skriver men det känns skönt. trots att jag inte längre kan skriva något av större vikt så att det blir förståerligt, för mig och för andra så känns detta bra, att skriva massa meningslös skit.
fast som alltid önskar jag att jag kunde få beskriva med ord vad jag tänker. eller att någon ibland kunde läsa mina tankar, så att nån kan förklara för mig vad allt betyder.

varje dag tror jag att jag har missat att träna barnen, får jämt för mig att jag skulle gjort det efter skolan, som på måndagar, eller att jag borde gjort det i morse. det fattar jag verkligen inte vad jag fått ifrån. har aldrig någonsin tränat barnen en morgon innan skolan!! bara lördagmornar, men det är väl knappast så att man får för sig att det är lördag när man vart i skolan hela dagen?
det är mina skumma skolveckors fel tror jag, får ingen ordning på nåt om jag inte har en normal vecka med struktur, jag behöver verkligen det, men men.

jag sov i skolan en stund förut med, mycket skönt. fast jag vet inte om jag sov, var borta iaf. men sen hörde jag malins röst, som från ingenstans, hon sa något jag inte minns till rickard. just i den sekunden fattade jag verkligen inte att jag var bland folk och hennes röst lät som en högtalare på högsta volym, då vaknade jag. läskigt

i morn ska malin på intervju, gick fort tycker jag! glad för hennes skull

tralala godnatt eller nåt :)

katrimyramatildamelander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0