helvettes torsdag

just nu känns ingenting bra alls.
är jättestressad över skolan och vill bara ha lovet nu. jag vill ha söndag, för då måste jag ha gjort vad jag ska göra och antagligen har jag gjort det då med. usch usch usch ingeting är bra.
och biljetterna till lars winnerbäck på lördag vill jag och malin inte ha längre, men ingen verkar vilja köpa.. men jag har verkligen noll lust att gå. vet inte riktigt hur det kommer sig? ofta jag skulle tacka nej till musik? LIVE

jaja... mera plugg nu kanske
skit. hejdå
försök inte ens förstå, och snälla låtsas inte att det spelar någon roll när det inte gör dte.
låtsas inte att du bryr dig, utan bry dig istället. skulle kännas så mycket skönare.....

du kommer nog aldrig förstå, inte jag heller


hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0