hej tyck synd om mig ungefär

jag klarar inte av skolan, har aldrig gjort det. aldrig klarat av att få in en uppgift i tid och ännu mindre börjat med den i tid. jag förstår inte vad jag ska göra för att lära mig? jag lär ju uppenbarligen inte av mina misstag, och att folk säger till mig gör mig bara förbannad, jag tror jag har agressionsproblem, på allvar. ibland iallafall. dock slog det mig att det är "Lingonvecka" snart eller vad folk vill kalla det. det kan förklara mina utbrott och mitt dåliga humör under kvällen, också tårarna som rinnner av ren frustration över diverse skolarbeten. nu betsämer jag mig snart för att skita i historian... får väl få en ny jävla uppgift då, och göra den någon gång. en uppgift jag garanterat också kommer att skuta upp, men så får det nog bli. dock vet jag att jag kommer ångra det så sjukt mycket, och jag kommer få höra 10 gånger om att det var dumt att inte göra den. men jag orkar verkligen inte nu.
jag vill inte höra "i told ypu so" men det är precis vad jag förtjänar, för just nu känner jag mig riktigt jävla jättedålig. jag vill verkligen lära mig, jag vill kunna en massa saker. och jag vet att jag i framtiden kommer att lära mig alla de språk och ämnen som jag vill kunna. men just nu orkar jag bara inte. jag vet att många som läser dettta bara skrattar åt mina tankar om att jag nån gång ska lyckas, åt att jag nån gång ska orka lära mig ordentligt. men jag vet att jag kommer det! jag vet det för att jag vill det, jag bara vet. och jag ska visa er alla. men just nu har jag verkligen inte ork.
jag vet att folk skrattar, för det är alltid så, jag har alltid fått höra det och kommer garanterat att få höra der mer, för folk i min omgivning kan verkligen inte tro på varandra och inte sig själva. det är så jävla synd. man går miste om så mycket bara på grund av det. men jag tror på mig själv, jag gör verkligen det. och jag tror på er, verkligen. jag tror att ni kan lyckas om ni vill. Bara önskar att ni kunde få in det i era trångsynta hjärnor och bara förstå det.
resten är upp till er.

men som sagt, för tillfället ingen ork alls, visst förstår ni inte så okej, jag bryr mig inte. men sluta döm för i helvette!! folk i allmänhet bara.
min hosta börjar göra mig orolig nu med, av diverse olika informatiom som jag inte orkar rabbla.

men men , skåne i morn, bort från spårvagnarna en stund. mys :)


btw, jag får alltid höra att jag är negativ, men jag tror iallafall på mig själv och på de flesta andra. alltså att vi kommer att lyckas om vi vill. det är mer än vad de flesta som klagar på mig gör. sådetså.

godnatt,
 
katrimyramatildamelander - i tankar

Kommentarer
Postat av: pys

men du har väll visst fått in uppgifter i tid eller, pucko :D

2007-11-01 @ 11:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0