fredag

köppt mig ännu en sjal, och lär köpa en till som jag hittat och vill ha. jag är sjuk!
köppt minst 4 på senaste tiden nu, om inte fler! plus den gula härom dagen och den gröna idag.
och mitt konto mår allt annat än bra, och då mår inte jag heller bra. usch usch, allt borde vara gratis?! :D

ikväll lär det bli mys hos irm, med idol och massa fett. kanske johanna och louise orkar vara med dom också?

nu blev jag förbannad, på ingenting. jag behöver ett jobb. och usch jag orkar inte vara på detta humöret!!
jag vill ju inte det?!?!?!?!? förbannad är något jag hatar, speciellt av fåniga anledningar!
varför är jag så här och ingen annan, kan någon ta bort det ?


katrimyramatildamelander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0