torsdag

Idag är det torsdag, har inte vart i skolan på två dar.... Och inte fått något vettigt gjort för den delen heller. Förutom att flyttat sängen till fönstret igen, så nu kan jag iaf somna och vakna gott! I morgon blir det iallafall förhoppningsvis skola. Jag längtar till jul nu, julsånger snö och stäming, undra hur det blir med det i år. Förra året, och året innan har inte vart världens bästa men men. I år känns det som att det kan bli lyckat, det känns som att snön kommer komma eller ligga kvar på julafton och det känns som att allt bara kommer bli bra. I hope so. Jag vill måla om mitt rum, sådetså. Fast bror flyttar väl snart, lite bra och lite mera dåligt. Två rum till mig blir det iallafall i så fall.

inget vettigt alls att skriva idag, take it or leave it :)
man borde aldrig tappa intresset för sina vänner


katrimyramatildamelander



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0