tisdag

Att sticka och lyssna på musik är nog fan den bästa terapin om man vill slippa tänka helt! Med bra musik till känner man sig inte lika tantig heller, haha. Jag hjälper Nath lite med hennes bokanalys av Romeo och Julia, ganska intressant och trots att jag inte läst boken så kunde jag hjälpa lite iallafall. Jag hade så mycket hellre läst och analyserat den boken än Robinson Crusoe, för tillfället. Känns som om jag inte har något plugg alls, vilket jag vet att jag har, men eftersom att det än en gång är ganska långt till deadline så får jag för mig att jag inte behöver plugga. Vi alla vet ju hur det gick sist, satt sista veckan med allt! Jättebra verkligen. Och som alla andra gånger innan det lovade och svor jag att nästa gång ska jag börja med allt i tid! Ja hallelulija, nu jävlar det börjar bra. Sitter och gör andras läxor istället för mina, snällt men korkat Katri!!!

Allt känns iallafall ovanligt skönt just nu. Historian är dessutom äntligen flyttad så jag slipper hålet på 3 timmar och slipper sluta halv 4 i morgon, i själva verket slutar jag 12, underbart! Det tackar vi för Jolo, det var på tiden :)

För övrigt har jag fall in love i ännu en låt idag :)
Irene - Always On My Mind

/katrimelander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0