Söndag

Gjort om min blogg lite. Men den blev sjukt fuk tycker jag fast orkar inte pilla med den mer, har viktigare saker att göra, tyvärr. Vet dock inte om ni ser det? För i min ena webläsare är det precis som innan, knäpp skit.

Nu är det inte långt kvar till jul, mys mys.. Däremot har jag varken bestämt eller köppt nån julklapp men det ger väl sig. Jag vill till stockholm innan jul, och flyget är billigare än tåget. Såntdär tycker jag är ganska sjukt men men. Får väl tjata lite på mor & far om sponsring. Någon som vill sällskapa mig? Fast tvivlar endå på att jag kommer iväg...


myra

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tåg är vänligare mot naturen och är dessutom billigare om du tar en sista minuten biljett eller beställer tre månader innan. Annars är flyg billigare om du jämför med en just nu biljett. Bara så du vet :) ( tycker du ska välja tåg )

2007-11-26 @ 09:58:53
URL: http://enlitermjolk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0