Onsdag

Lite bloggläsning & skrivning sen tillbaka till plugget.
För tillfället har vi ett oerhört slappt schema, nästan pinsamt slappt. Schemat innebär att jag idag kunde stanna hemma och sova ut utan att vara brottslig, wohoo. Jag skulle som vanligt spendera dagen med att plugga! Klockan tre insåg jag att jag inte fått något alls gjort, mycket bra. Lite hade jag i och för sig fått gjort, läst den helvettes boken, äntligen!! Fast det är inte så lite igentligen, för tillfället. Med tanke på följande mening; Tror aldrig jag haft mindre lust till att läsa ut en bok som denna, hållt på i över en måndad! Skamligt segt för min del, ja! Men nu är den utläst iallafall och jag har skrivit ungefär en sida av analysen nu, bara hälften kvar, och lite till. Men det ska nog gå bra. Julklappar ska inhandlas också, någon dag. Bilder till hela släkten verkar det bli från min sida! Inte bara dock, det tänker jag inte tillåta! Får vara lite kreativ och fantasifull närmsta veckorna nu. och ännu mer kreatuiv med skolarbetet!
Uppdrag i svenska, mediekunskap, multimedia, och foto (+rest i historian), lite uppgifter i Historia och en massa taigen läsning i psykologin där det snat blir prov. En restuppgift i mediekunskapen som känns allt annat än nödvändig,.... Trots allt detta känner jag mig inte så speciellt stressad, alla uppfiter känns möjliga, OM JAG BARA KUNDE KOMMA IGÅNG!! Denna terminen har vart så oerhört sjukt slapp från min sida, förstår inte varför. Jag kan ju igentligen bara jag sätter igång med det! Jaja nog om det.
inte riktigt, ska fota till de här sju orden;
Trängsel, Göteborg, Torka, Vidröring, Arbete, Action, Från ovan, Långsam.. Jag är medveten om att det i själva verket är åtta ord, vet dock inte varför men så stod det på uppgiften iallafall.

Trevlig frukost med min mor när jag tillslut vaknade upp vid lunchtid idag i alla fall, hon är hemma och sjukar sig. Blivit ganska mycket på den fronten för hennes del nu, friskna till tant!




myra



image13

frukosten med mor min :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0