onsdag

wohooo. I skolan nu, och fått närvaro på basgruppen, ännu ett terminsrekord? Nästan iallfall. Trött och jävlig är jag, men nu är det onsdag och jag har vart på varje lektion denna veckan, hittils. Ska försöka fortsätta så. Slutar tidigt idag iallafall, halv 12 tror jag malin sa? Ingen egen koll alls längre. Idag har jag lovat att springa med mamma, och det hade jag tänkt hålla för en gångs skull så detså. Jag är ju för all del inne i min duktiga vecka, som också är den enda hitills detta året. (kan det verkligen vara så illa?) Men vi får väl se. Sitter ensam i ett grupprum  nu och blev lite avundsjuk på att malin ska till Thailand om inte allt för länge. En solsemester och lite pengar nu hade inte varit helt ovälkommet. (och någon frivillig som gör mitt skolarbete, men på ett sätt så att jag också lär mig)

//katrimyramatildamelander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0