onsdag kväll

Jadå, visst blev det ut och springa! Gick helt okej bra och var grymt skönt, uppfriskande och renande för själen eller nåt haha. Även lyckats ringa de två små simmarna jag skulle, fick däremot bara tag på petronellas mamma, hon är så trevlig, så skönt att få känna sig uppskattad av någon som är så mycket äldre. På lördagarna är det bara gnat och tjat från föräldrarna... Japp japp. Måste än en gång påpeka att jag mår bra, för det är så jävla underbart att må bra! Det tackar jag mina vänner för, allihopa av dem!

När jag kom hem från springrundan låg nya Harry Potterboken på köksbordet, pappa hade vart och handlat. Lite synd att det är sjunde och sista boken men. Vill läsa den sååå mycket hellre än Robinson jävla Crusoe. suck suck. Nördigt säger vissa, underbart säger jag. Så jävla skönt att läsa en bok och slippa tänka. Om det inte är en dålig som man inte alls har lust att läsa, och av någon anledning så är alla böcker man läser genom skola sjukt tråkiga och sega och värdelösa!! Så onödigt! Kunde vart böcker som typ trillogin av Stieg Larsson? svårt liksom, nej.
Bättre skönlitteratur till skolämnen säger jag bara. Då kanske man skulle få något gjort också?

TANKE: Trött på att skirva hela mitt namn i slutet av alla inlägg, men vet inte riktigt vad annat jag ska skriva, tycker inte om att bara använda ett namn i taget.. Får väl se vad det blir av det hela.

/myra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0