måndag

Idag var det jobbigare än någonsin den jävla träningen. Belv så förbannad att jag kunde börjat gråta eller slå sönder något vilken sekund som helst. Och att vara så förbannad bland 6/7 åringar är väl inte det bästa. Jag la band på mig. Men jag vet helt ärligt inte vad jag ska göra med killen som gör det såå svårt. Har en ingående diskution med min kusin om varför han kräver så mycket uppmärksamhet, vi är inte enade nånstans. Men har iallafalla en liten idé om hur jag ska lösa detta. Får se får se. Ingen skola blev det idag iaf, men en promenad till affären och lagad mat av mig själv för en gångs skull blev det. I feel good men tankarna har satts i snurr igen, och sömnen försämrats. I tanken har lusten till plugg blivit bättre, ska bara överföra den till handling.


myra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0