måndag

jahop. Vaknar tidigt och går upp och bestämer mig, trots överdriven trötthet, för att för en gångs skull komma i tid en måndag och stå ut hela dagen. För att sedan ta mig till kärra och träna barnen. Det visar sig då att enda lektionen jag har är svenska, om jag inte vill ha ett hål på flera timmar för att ha en halvtimmes mediekunskap som jag får stressa hem från för att hinna slänga i mig något att äta och springa till bussen. Nej tack. Svenskalektionen jag nu sitter på visade sig väldigt nödvändig (?) en genomgånng av lite text som vi själva kan läsa på porten. Snart ska jag hem, ta igen min sömn, plugga och äta lite och vara trevlig mot min sängliggande far, stackarn.

En uppgift om dagen ska jag göra har jag nu bestämt. minst!


katrimyramatildamelander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0