måndag kväll

Back on track nu, igen!
Känns så bra, igen. Skola hela dagen, och sen träning, nu hemma och plugg. Jahadå! Ska väl inte ropa hej än, förra veckan började också så här bra, och se vad som hände sen.. Hemma och fick inget vettigt gjort onsdag-söndag, inte bra det. Men jag hoppas det håller i sig nu, jag vill det. Pappa steker pannkakor nu hihi, smaskens.

Träningen gick ganska bra faktiskt, barnen var snälla och jag behövde inte skrika någonting alls, det ni! Måste vara terminens rekord eller nåt. Men första gruppen har blivit så många, de typ förökar sig eller nåt.. Svårt att hålla koll och få en bra träning då, men men. Andra gruppen är däremot bara 6 stycken nu, och vi är två tränare, heaven! Blev faktiskt riktig glad när jag såg dem simma bröstsim, huvudet under vattnet, snabba armar, utsträckta armar och ben,.. Alltså riktigt jävla duktiga har de blivit!! Vad gäller bröstsimmet är det faktiskt min förtjänst, min och ingen annans (simmarnas också kanske men) Jag har lärt dem, och de har lyssnat på mig och tagit till sig. Sånt gillar vi!


katrimyramatildamelander - Lycka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0