måndag kväll

Eftersomatt det går så jävla pissdåligt varje gång jag får för mig att träna så har jag nu lagt upp en strategi. Mycket på grund av att jag träffade Anna idag som fick inspirerad, igen. Simmade med henne för ett antal år sedan, och nu är hon en av de bästa i hela klubben. Tänk om jag fortsatt simma?!?! Okej, jag hade vart långt ifrån den bästa i klubben, men jag tippar på att jag hade mått bättre, och jag hade definitivt vart 1000 gånger bättre än vad jag är nu. Men strategin alltså, den går ut på att köra massa hundringar frisim på starttid, får väl börja att simma en för att se hur lång tid det tar, och sedan anpassa tiden efter det. Sen hade jag tänkt minska tiden för varje gång och jag ska iallafall komma ner till 1.30 minst! och det innan jag vet inte riktigt när. Men definitivt inte senare än sportlovet. Målet är att börja träna igen, inte i grupp utan ensam. Men det är så frustrerande att göra det när man känner sig värdelös, därav mål och strategi. Nu ska jag, åh jag vill. Jag hoppas att det går. Jag vill visa alla att jag kan nå dit jag vill, men framförallt vill jag visa det för mig själv, jag behöver det!

Det här med att köpa kamera innan året byter siffra blir nog ännu ett misslyckande, men men. Det som stör mig mest är att jag var så säker på att jag skulle klara av det. Jag ville visa att jag kan om jag vill. (än en gång för min egen skull) Men även det är svårt utan uppmuntran. Vi får väl se..

Min kropp har även börjat strejka igen. Hjärnan och resten av kroppen fungerar inte tillsammans, igen. Det är för jävla jobbigt faktiskt! Men så är det ibland, känns dock inte jättenormalt men det ska nog klara sig. Men ibland tröttnar man helt enkelt. yeah yeah nu ska jag sova. Eller först ska jag försöka komma någon vart i min jätteroliga (inte) bok, Robinson Crusoe. Den är seg och tråkigt skriven, men vad gör man inte för den livsviktiga skolan. Ska även analysera den i veckan hade jag tänkt, tillsammans med en massa andra tankar och skoluppgifter.

i can be your hero baby, i can kiss away the pain (?)

godnatt
katrimyramatildamelander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0