lördag

Blev ingen träning i morse. orkar inte gå in på varför och vad som händer osv. Trevlig dag har det iallafall varit. Lång sömn, senare restaurang gyllene prag med trevligt folk, och sen oc osv hos nath.. Gårdagen var inte heller fel, kul med Irm Louise och Lydia, och självklart sing star. Och en som många gånger förr, trevlig hemväg med Louise, gud vad jag tycker om den människan, jävla knäppis!!

och for the record, jag saknar dig


nu kom min kära bror hem, onykter. ganska kul å lyssna på hans diskution om lägenheter med min mor. han bara sluddrar. kommer sakna han när han flyttar faktiskt, men kul att dem fått lägenhet nu iaf :)


sova nu antar jag, med hög musik i stereohörlurar, det har jag sett fram emot. finns inte mycket som är bättre.
katrimyramatildamelander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0