Här ibland ruinerna

yess nu har jag hittat låten!! Inte för att jag letat jättemycket men, inte riktigt vetat hur jag skulle gå till väga, men nu har jag den iallafall. Det slog mig aldrig aldrig att det räckte att starta macen här nere och öppna itunes, här finns ju det mesta. (Jag älskar att pappa också älskar musik!! hihi) Här fanns ju nästan alla Hans skivor, och även låten jag velat ha. Hörde den på konnserten, och eftersom att jag inte alls är/var så insatt så visste jag inte vilken det var, kom ihåg två ord från låten aska & satan, lite svårt då. Lite sökning i itunes och på google gör susen!

låten > Nånting större - Lars Winnerbäck

Bästa konnsertminne måste nog vara
Håkan Hellström, 16 september 2005, Liseberg - stora scenen
OCH Lars Winnerbäck, 27 oktober 2007, Lisebergshalle
n
//katrimyramatildamelander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0