Fredag

Jag ska sluta ta åt mig av allt så mycket nu, jag överdriver allting. Både bra och dåliga saker.
och vet du vad vännen, just nu innebär det att jag inte bryr mig mer alls för tillfället :)

Maskerad i morgon, kläder klart till det nu, katt blir det. Lite tråk men men. Blir säkert kul tror jag. Får se om jag lyckas skaffa fram lite alkohol också, eftersom att det blev lite strul med det och det finns så hjälpsamma människor haha. Allt är prima ballerina sådetså! Låter sarkastiskt men det är faktiskt det.
Broder gjorde kvällen igår, har så sjukt kul med den människan så det finns inte.

No more care, no more trouble, no more thinking and no more at all :)

Nu ska jag fortsätta med mitt nya liv och plugga lite en fredag kväll.

/katrimyramatildamelander - ingenting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0