fredag

jaha då sitter man här, i klippan nere i skåne hos kusiner. dock är ingen i kusinfamiljen hemma så jag är helt ensam. jag och karro spenderade natten hos mormor och nu har vi åkt hit. jag är fruktansvärt trött. daniel och hans far är ute och kör motorcykel, lilla älsklings simon är hos en vän och leker och moster jobbar och karro är hos sjukgymnast. jag har med andra ord tråkigt. lite vill jag hem faktiskt, det är när man är bortom allt man kan få lite perspektiv på saker och ting och inse vilket liv man egentligen har. jag har idag kommit på att jag gillar mitt väldigt mycket, trots massa skit som finns, men den finns överallt så.
jag vill hem :)

nu ringer telefonen, jag vågar inte svara hm ska jag svara?:/
nu slutade det woho :D
nu börjar det igen faan då
finns för övrigt ingen bra musik här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0