fortfarande onsdag

Nu har jag läst alla inlägg i bloggen i jakt på låten Malin nämde, Som vi tydligen blev förälskade i men inte kommmer på vad den heter. Jag kan inte kommer på vilken det är, fortfarande. Bloggen såg jag igenom för att jag ganska ofta skriver ner låtnamn, eller texter när jag fallit för en ny låt, verkar dock inte som att den finns med.

Enda jag hittar som skulle kunna vara den, (förmofligen inte) är Lifehouse - Quasimodo. Coldplay eller Lifehouse skulle det väl vara? Ah iallafall så är detta en mycket bra låt, men jag tvivlar som sagt på att det är den :)

Här är även en annan mycket bra låt som Sara tippsade om, yey!
http://www.youtube.com/watch?v=YN4lAndjB1E

myra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0