trolltrött utan sömn

Om ca nio timmar har jag psykologiprov, vad roligt.
På dessa nio timmar ska jag hinna sova, vakna, klä på mig, äta frukost, och ta mig till skolan, och jag som nyss lät mig att man i genomsnitt behöver 8,5 timmars sömn per natt. Ja, lycka till med det! Snortät i näsan och kan knappt andas, lite svårt med sömn då, varför kan aldrig sjukligheten anpassa sig lite efter mig? Nödvändigt att bli sjuk nu så här precis i slutet av terminen när jag faktiskt bryr mig om att göra skoluppgifterna, en annan sak är det ju mitt i terminen, då kan man iallafall kämpa lite efter att man vart sjuk men vem fan till ha ett restprov med sig över jullovet liksom? Nej tack. Jag vill bara sova, vakna, ta mig till skolan, göra provet och ha det överstökat.

Men man ska inte klaga, finns folk som har det värre, nytt försök till sömn nu.

Krya på dig Katri!
Tack

godnatt /myra

Kommentarer
Postat av: Lisa

Lycka till imorgon :)

2007-12-14 @ 01:43:34
URL: http://enlitermjolk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0