Låt som spelas just nu: Next to nothing

Ett hejdlöst bloggande idag känner jag, men ja usch jag vet inte måste skriva av mig. Fast har inget alls att skriva,.. jag beter mig som ett as i bland, jag är medveten om det, men det hemskaste med det hela är att jag inte bryr mig. Inte ett dugg faktiskt,
inte förän förrän efteråt


Dumt att ångra, dumt att få ångest dumt och strunt med allting.........
det går över, det försvinner. Inatt tänker jag sova, inte tänka, ingenting alls faktiskt. Hade jag tänkt mig. Söndagar är så tråkiga, och inget bra finns på tv att somna till heller. Inget sex & the city och inga två och en halva män heller. Så är det..

Bror min var här idag, det blir alltmer sällan jävla tjockis! Linus har köppt sig ett playstation, så det satt de och spelade, och när spelet var på väg mot sitt slut så fick vi höra kims "skrik", eller snarare en högre röst faktisk, om att Linus var kass och spelade fult osv med anklagande ton. Alltså ni anar inte hur länge sen det var det hände, fast hade det hänt för en fem sex år sedan så hade de blivit bråk på övervåningen, jag antar att de mognat. Hihi, ja lite underbart var det iallfall att höra. Can't expalin nostalgi kanske det heter, fast jag gillar det som det är nu faktiskt.

anyway, sömn godnatt igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0