9 December, 2 advent

Jag kom igång med fotandet och de bilder jag inte tagit har idéer till, dåliga dock men bättre än inget? Blir så sjukt mycket mer nöjd med bilder som jag tagit frivilligt, det blir så mycket bättre då. Till ordet Långsam har jag lite problem med, och Från ovan är det tvek på,, några idéer? Kameran dog! Lyckat, får lösa allt i råstress i morgon, hur jag nu ska hinna det. Help!

I morgon börjar helvettes veckan, men efter det så ska det nog bli lungt. Har i och för sig femtusen projekt i huvudet som jag ska hinna med så vi får se. Att köpa julklappar är ett av dom. I morgon är det sista träningen för året (förutom avlsutningen på söndag), borde jag ha med mig badkläder och vara rolig då? suck! Underbart att det är ledigt sen iallafall!

myra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0