7 December

Så bra gick det med det. Jag skulle hem och plugga gärnet men somnade. Borde stannat i skolan. Nu är jag seg i huvudet och kommer inte få något vettigt gjort ändå, vilket jag behöver men som alla gånger förr skjuter jag upp det. Ikväll skulle det bli idol final och mys med irma och nath, blir det så?

Jag är trött, och min buss går 07.06 i morgon bitti, för att sedan vara i en simhall i allingsås hela dagen och hålla koll på när folk ska tävla osv, underbart! Blä

Löser sig nog. Jag vill bara sova mer och göra inegnting och slippa tänka, MEN sover jag nu är jag vaken inatt och tänker istället. Är jag vaken inatt så kommer jag inte upp i morgon, det får inte ske! Nu ska jag nog städa så att jag göra något bra iallafall.


myra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0