6 December

Över en natt, pang bom bara! Så är karusellen igång igen. Alla värdelöshetskänslor tillbaka, all stress, alla idiotiska känslor som inte vill identifiera sig, allt slår ut med full kraft, igen. Som från ingenstans. Allt var ju så bra? Allt var helt perfekt, jag hade läget under kontroll, allt verkade fungera, skola och allt annat. Men....... Jag antar att det kallas livet.

Mamma, I blame you.



I'm not going down there again! Vägrar


vart är julkänslan, lusten med allt? Vart är allt det bra? varför blir det jämt så här, och varför i denna månad. Kan jag inte för en gångs skull (på år) få en bra jul? Tack



Jag hatar att skriva sånna här inlägg, jag hatar att vara negativ, jag var på bättrningsvägen, men ah. Livet



myra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0