4 December

Just nu känns det som att jag försöker hålla tio bollar i luften samtidigt. Det går inte så bra. Stunden jag var i badet nyss var lugn och skön men så fort jag kom upp så blev det stress, jag lär sova.

Dagen som gått; Lång sovmorgon (ingen skola blev det) , frukost, jobb med hemsidan, åt pizza med malin, vi gick till mig och bakade pepparkakor och såg på julkalendern, sen gick hon och sen dess har jag gjort ingenting, ätit mat och badat,.. Trevlig dag har det i allafall varit.

Jag hade siktet på att vara ledig från skolan i morgon, efter som vi inte har några lektioner, men tror ni inte dem ska jävlas med oss fotoelever då? De har nämligen flyttat på vår fotolektion från torsdag 10.55 till i morgon 09.00. Så jag antar att det blir skola endå, och när jag ändå är där kan jag lika gärna stanna kvar och plugga, om jag orkar.

NU är det sömn i allafall
Godnatt

myra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0