4 December

Jag funderar på om jag verkligen ska gå till fotolektionen idag, om det är någon idé? Det är prov för de som inte gjort det och för oss som har gjort det får vi kompletera om vi vill. Hade ju kanske vart smart att höja ett VG till MVG men frågan är om jag klarar det? Känns lite onödigt att åka till skolan en timme, vara där en halvtimme och sen hem igen, speciellt efter som att det är frivilligt och jag fryser. Däremot kommer det några gubbar hit under dagen och ska fixa fläkten, då orkar jag inte vara hemma. Beslutsångest idag, javisst.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kom till skolan som oss andra :)

2007-12-04 @ 11:54:28
URL: http://enlitermjolk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0