3 December

wohow nu ska jag bara få till ett avslut på historie uppdraget som är x antal veckor försenat.. ska nog gå bra det.

Bättre träning än idag får man drömma om! Jesus vad underbart det var, det kändes som att något blev gjort för en gångs skull. Kanske beror på att jag var scen och att barnen till en början hade en förälder som talade om vad de skulle göra i ungefär en kvart, eller så beror det kanske på att söta sjukt jobbiga lillkillen inte var där. Fast jag tror det har med alternativ ett att göra, alltså mammans förtjänst. Tror inte de är riktigt lika kaxiga mot henne, och sen höll det väl helt enkelt i sig, får tacka henne någon dag!

Fotouppdraget går jättebra, i min hjärna i allafall, vet ungefär vad för bilder jag ska ta till nästan alla de olika orden, ska bara genomföras med. Svårast känns bilden från bron eftersom att den ska fotas i mörker, och det är GANSKA högt upp. För er som inte vet det så har jag blivit både mörk- & höjdrädd. Ska lyckas ta mig dit också, efter som att bussen stannar för långt bort för min smak och vi inte har någon bil blir det en utmaning. Men det löser sig väl det också.


myra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0