27 December

Jag är så sjukt trött... Fastnat i malins nyinköpta playstationspel här hemma hos mig. Vi var på stan idag och kollade lite, fick köppt ett linne och örhängen. Malin köppte alltså spel som jag fick låna idag eftersom hon ändå inte skulle hem hihi. Jag blev smått besatt och det är sjukt att folk i femårsåldern spelar sådanna spel, det går liksom ut på att slå ner poliser ungefär. Men ja, sånt kan ju också vara kul. Känner mig som en gammalmodig tant när jag säger så men jag tycker verkligen att det är sjukt. Inte undra på att visst folk beter sig som de gör. Bilspelet är däremot snällare, sjukt kul fast jag suger! Fast jämfört med min moder så är jag sjukt grym! Det ni. Jag tvingade henne att köra ett lopp, och ja det tog väl drygt en kvart för henne att komma runt banan, men men.

Tillägnar några rader åt K, en kille jag simmade med för ett antal år sedan. Han är misnt 4 å ryngre mig och drabbades av cancer. En tjej skrev idag i ett sms till mig att hans tid var beräknad till nyår högst, och att han förmodligen redan gått bort. Det är så sjukt! Man blir så förbannad, det är så orättvist! Det är hemskt. Lider verkligen med familjen, det borde inte få ske!

katri

Kommentarer
Postat av: Mona

Ja, det är verkligen hemskt.. pappas kusins barn dog av en hjärtsjukdom i år, bara 16 år gammal. Tragiskt

2007-12-31 @ 02:55:26
URL: http://moniqua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0