25 December

Jaha, då är julen över. Kalle Anka, Karl Bertil och allt annat man ska se har gått ide, och vaknar inte till liv förän om 364 dagar eller vad det blir. Julmaten lär väl dock inte ta slut på veckor, fy fan för det. Jag är evigt tacksam att det bara är jul en gång om året, med tanke på all mat och allt godis. Jag har tänkt hålla mitt egna löfte om att köpa kamera detta året. Mellandagsrean i morgon lär det bli, men måste den börja ÅTTA NOLL NOLL!!?! Vilken normal människa är uppe så tidigt för att köpa elektriska prylar? Ja i morgon blir det väl ja, men det är endast för att jag behöver min kamera och inte är gjord av pengar.

Det blev en bra julafton i alla fall, jag älskar verkligen min familj hihi. Lite trevliga paket också, som en extern hårddisk, välbehövt!

"I övriga världen firar man när jesubarnet föddes, men här i sverige firrar vi när Josef och Maria tog in på hotel"
var det någon som sa, stämmer ju. Ganska sjukt.

Nu är det bara nyår som ska avklaras, sen kan man leva normalt igen.


Myra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0