23:17

Fick spelet sänka skepp i rese(mini)format på posten idag, som jag senare försökte spela med pappa. Gubben har gått och blivit blind, klumpig och knäpp. Blind är han dock inte, än, klumpig har han väl blivit med åren och knäpp har han alltid varit. Jag har något dålig humor, min pappas kassa humor har smittat av sig, men jag skrattar iallafall med honom, snarare åt honom men ändå. Ett gott skratt förlänger livet, eller hu var det? Jag har blivit så sjukt sugen på att åka utomlands! Speciellt när jag sett Johannas bilder från Brasilien, dit vill jag bara tillbaka! Men även när jag hör om alla som ska eller vart utomlands, det är fan orättvist! Ska jag sitta här i kylan och bara vänta på sommaren? Som förmodligen kommer bli sämre än förra. (går det ens?!) Okej för att det är vinter, december och jul är ganska mysigt. Men när det väl är kallt så får det ju vara snö också? Hallå liksom, kan man inte ens få bygga en snögubbe när alla lyckosamma människor ligger och steker sig på en strand lite närmare horisonten? Jo det tycker jag. I morgon är det inte skola förän kvart över 1, ganska underbart. Däremot ska jag sova nu, för att försöka vara iallafall lite utvilad. Sjukt mycket bra musik finns det också, bara så ni vet. En dag ska jag fylla ett stort hus (ett rum iallafall) med bara massa underbart bra musik på alla olika sorters skivor. En feting stereo med cd/kasett/vinyl spelare och radio ska jag också ha, LÄTT!

Snow Patrol - Hands open, för tillfället
Godnatt

Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0