23 December, 19:30

22 December, klockan 20.00 och jag cyklade hem till Irma, iförd tights och skinnjacka. Är det mig eller vädret det är fel på? Visserligen hade jag halsduk, vantar och centimetertjocka vinterboots på mig, men man ska inte ens kunna cykla vid den här tiden på året.

Tog mig hem, på cykeln, i morse, och hann nätt och jämt komma ut ur duschen innan Farmor och Åke anlände med lite paket och ett trevligt humör. Bror har också anlänt, det gör min dag ungefär. Har även hunnit äta, handla lite, och träffat malin för att byta julklappar. Ja, för sådant gör vi. Det är ganska kul, när man vet vad man ska köpa vill säga. Strömmen har typ gått sönder i hela Angered, det är fan inte roligt. Inne i områderna fungerar den, men vägarna där imellan är becksvarta. Läskigt att gå till bussen till och med. Lite snö hade inte suttit fel nu, bara någon/några veckor? Men nu liksom, och inte i April då jag antar att den kommer komma, om den alls gör det.

Ja gott folk, i morgon är det julafton. Hoppas ni får en bra sådan. Även ni som inte firar får ha en trevlig helt vanlig, men ledig måndag.

myra

Kommentarer
Postat av: tres

du skriva så skönt katri :D och God Jul ;)

2007-12-23 @ 23:33:55
URL: http://tefes.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0