20 December, Jullov

Volleybollturneringen gick inte speciellt bra, kul att bara spela två matcher, och mot lärarna som inte är någonting utan vår kära idrottslärare. Det blev bevisat i en "kompismatch" senare, då han inte var med, så detså! Har fortfarande ont i handen/armen efter survarna som jag bara är såå bra på!(?) Ont gör det! Och jag tror att jag gör ganska fel, fast vad gör det när det blir poäng på nästan varje? Det var kul, men synd på förlusterna, eller nåt. Bra som jag är glömde jag också mina nycklar i Antons väska, men jag hoppas på att få tillbaka dem om ungeför två timmar, jappjapp.
Nu är det i vilket fall Jullov, och det är den tjugonde December?!?!? Vart tog tagarna vägen, hoho?

Och ja, tankar.

In till stan och shoppa upp de sista pengarna på de sista julklapparna nu snart... Så kan man också göra.

Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0