19 December, 20:24

Ett besök, i rannebergens lilla simhall bestående av endast fyra banor, även idag. Mycket rogivande, simmade dryga tusen meter, inte jätte facinerande för att vara mig kanske men skönt iallafall. Efter det var det pizza, och pepparkakshusbak hemma hos Malin, lite misslyckat med glassyren men helt okej i utseende ändå, om inte annat så ser det iallfall väldigt gott ut! I morgon är det skolavslutning i NRJ beachvolleyhall, får väl se hur det går. Våran klass ska möta lärarna, om vi nu får spela eftersom vi bara har en kille! Inte kul med folk som bangar sånt här, när dem väl sagt att dem ska vara med. Personligen tycker jag att det är roligare att spela volleyboll än fotboll, vilket var fallet förra året. Däremot tycker jag inte om att det inte finns någon läktare, men det blir säkert bra!

Till min stora lycka såg jag nyss att det är två avsnitt av Sex and the city ikväll, och de slutar vid tiden då de brukar börja, vilket för mig ikväll är väldigt positivt eftersom någon har bestämt att volleybollturneringen börjar redan kavrt över 9 i mrogon bitti! Och det tar ju en stund att ta sig dit, suck. Tidig sömn med andra ord. Har planerat att slockna efter sex and the city (23.55) så vi säger lycka till Katri!

Between så fick jag MVG i kursen Fotografisk Bild A, jag är lite stolt ändå.
Nu ska det duschas och städas lite, jag är faktiskt trött.
Sov gott barn

Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0