16 December

Kört fast lite i bloggandet minsann, men finns inte mycket att skriva, inget att klaga på just nu. Skolan är (nästan) över, inget plugg iallafall, träningarna med barnen; ÖVER för detta året, det var på tiden faktiskt. Det är roligt och så, men lite tröttsamt faktitskt. Just nu är jag syslolös, irriterande underbart.
Helgen har spenderats i mitt hem med mina föräldrar, i Beas hem med henne och Paulina, i Naths (pappas) hem med henne och Irma, och till sist en seg avslutning för simmningen med luciatåg, uppträdanden och badklädes modevisning med bland annat en sjukt söt 4 årig pojke som hoppade runt. Och självklart lite trevliga människor jag inte sett på alldeles för länge.

På hemväg från detta spektakel kände jag mig omringad av lyckliga par, inte speciellt kul faktiskt. Om en vecka och knappt en timma är det julafton, vilket innebär familj, gran, paket, kalle anka, mat, godis, knäck... och annat man tillslut bara vill spy av. Men är det jul så är det! Dock har jag inte köppt en ända julklapp än, får se om jag lyckas med detta under i morgon efter skolan med malinen.

Nu ska jag slå in en mycket fin, förstorad bild på min tre och ett halvtåriga kusin Patricia, till hennes föräldrar. Började med detta projekt för ungefär två timmar sedan, men eftersom bror min har bestämt sig för att vara idiotjobbig idag så blev det inte klart. Däremot har mitt rum blivit lite städat.



Godnatt
myra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0