12 December

Formuleringarna vill inte finna sig till rätta och allt som skrivs blir hopplöst dåligt, uppgifterna kommer visserligen in i tid men vad hjälper det när betyget inte blir mer än en stavigt? G är en fruktansvärt ful bokstav och inget jag nöjer mig med egentligen, för bättre går att få. Det är en ständig kamp mellan mina egna känslor, värderingar och tankar, allt som kan röra på sig ser jag som konkurrenter och jag ser svärd i deras händer. Svärd som vill stycka, håna och slå, jag kan höra deras skratt och se deras miner, det är triumf och seger jag ser. Nu ska arbetet in och sen lär väl psykologin bli inproppad i hjärnan antar jag.

Något flummigt inlägg, japp japp.

myra

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kollar du inte i mål och kriterier? ;)

2007-12-12 @ 21:21:31
URL: http://enlitermjolk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0