10 December

Alltså inga fler jobbiga måndagar förrän 14 januari, halelulija! Tiden lär väl däremot gå sjukt fort tills dess ändå. Idag skulle jag åka från stan till kärra efter att ha ätit gott med malin, jag hittade inte bussen. Vissa dagar känner man verkligen att det står VILSEN skrivet med stora bokstäver i pannan. Det brukar vara en fördel att ta reda på vilken buss det är man ska ta och varifrån den går, inte bara när den ska gå. Men med pappas hjälp i telefon hittade jag till slut bussen och kom till träningen, sent dock men jag var med i vattnet idag. Det var lite kul faktiskt, längesen jag simmade i den bassängen. Det är så mycket snällare att simma i en 25metersbassäng än i en 50metare, woho! Tänk om jag hade en egen, då skulle det bli träna av!

Nu har jag lite närvarolistor och återanmälningar att sända in till kansliet eller någon annan, tråkigaste som finns! Men om drygt en vecka blir det jullov. Första dagen på helvettesveckan avklarad, det gillar vi.

Måndag: Redovisa och lämna in uppdrag i multimedia (Blev dock förlängt till fredag, men redovisat har jag)
Tisdag: Redovisa bilder i fotouppdraget
Onsdag: Deadline Medikunskap uppdrag
Torsdag: PLUGGA HJÄRNET, hela dagen till psykologi prov
Fredag: Psykologiprov

Men sen mina vänner, sen är det över!!!!!!!!!!!!!!!!!!
can't wait.


myra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0